дякуємо за вибір нашого банку в якості фінансового партнеру! Завдяки Вам ми маємо можливість зробити наш банк ще кращим, тому ми завжди відкриті для спілкування зі своїми Клієнтами.
У АТ «АБ «РАДАБАНК» за обробку скарг та звернень відповідальний підрозділ – Управління координації торгівельної мережі Банку.
Якщо Ви маєте побажання чи пропозиції щодо діяльності банку, будь ласка, повідомите про це будь-яким зручним для Вас способом:
- за телефонами: 0 800 500 999 (дзвінки безкоштовні на території України) або 095 0500 999; 098 0500 999; 073 0500 999 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора). +380 (562) 38 30 30 для міжнародних дзвінків за стандартним тарифом оператора. Графік роботи контакт-центру: з 08.00 до 20.00
- залишити скаргу або пропозицію можливо на сайт Банку: https://www.radabank.com.ua/bilse/kontakt-centr
- написати нам на e-mail: ContactCenter@radabank.com.ua; CallCntrSvc@radabank.com.ua; bank@radabank.com.ua
- для швидкої відповіді користуйтесь он- лайн чатом: Viber, Telegram, Facebook (Messenger)
- залишивши відгук за допомоги QR- коду, який розташований на всіх відділеннях Банку в зручному для зору клієнтів місці (на столах економістах та на полицях біля кас);
- надіслати письмове звернення на адресу: 49000, м. Дніпро, вул. В. Мономаха, буд. 5 або у будь-якому відділенні Банку. Форма звернення;
Письмові звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Проте ми докладемо максимум зусиль, щоб відповідь на звернення Ви отримали у найкоротший термін. У виключних випадках, розгляд звернення може тривати до 45 календарних днів (згідно ЗУ «Про звернення громадян»).
Статус обробки вашого письмового звернення або через QR- код можна дізнатись, зателефонувавши за номером: +380 67 656 77 64 (вартість дзвінка – згідно тарифів Вашого оператора) або для звернень, які надійшли іншими каналами зв’язку 0 800 500 999 (безкоштовно по всій Україні).
Записатись на особистий прийом Ви можете за телефонами: Контакт-центру: 0 800 500 999; (цілодобово, безкоштовно зі всіх номерів України), +380 (562) 38 30 30 (за стандартними тарифами операторів); або за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5, приймальня Голови Правління;
Запис на особистий прийом до інших керівників/посадових осіб Банку, перелік яких не визначений Графіком, здійснюється за письмовим зверненням громадянина у строк не менш ніж за 30 днів до початку прийому за адресою:49000, м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха,5
Під час попереднього запису на особистий прийом у Клієнта з’ясовують:
- прізвище, ім’я та по батькові;
- місце проживання громадянина;
- засіб зв’язку;
- зміст порушеного питання;
- до яких посадових осіб клієнт звертався і яке прийнято рішення з порушеного питання.
Операційний час відділень Банку та розташування банкоматів можна дізнатися за посиланням: https://www.radabank.com.ua/maps.