Банки і МСБ: тренди й перспективи на 2020 рік — експерт РАДАБАНК
11 Листопада 2019p.
Український ринок банківських послуг для малого та середнього бізнесу дуже змінився протягом 2019 року. Ставка на автоматизацію процесів та здешевлення продуктів однозначно стоять серед головних трендів. Які банківські продукти для бізнесу зараз найактуальніші, у чому їх переваги, які тренди сформувалися у цьому секторі, а також як ринок банківських послуг для МСБ розвиватиметься у 2020 році, розповідає Олена Гайдун, начальник департаменту корпоративного бізнесу АТ «АБ «РАДАБАНК».
Олена Гайдун зазначила, що сьогодні змінилися вимоги ринку та вимоги самого бізнесу. Для бізнесу сьогодні важлива швидкість проведення транзакцій і доступність розпоряджатися коштами у режимі 24/7. «Для цієї мети у нас підготовлено багато профільних продуктів, які забезпечують цілодобовий доступ до поточних рахунків, гнучкі депозитні продукти та широка лінійка кредитних програм, — коментує зміни на ринку банківських послуг Олена Гайдун. — Банк продовжує працювати з сегментом МСБ та створювати для своїх клієнтів нові продукти й вигідні тарифи обслуговування сегменту МСБ».
Олена відзначила, що для клієнтів МСБ в РАДАБАНК створено нову програму кредитування на розвиток бізнесу та ведення господарської діяльності, введено нові програми овердрафтного кредитування для нових и діючих клієнтів сегменту МСБ.
Банк пропонує клієнтам МСБ нові продукти й тарифи, особливо для клієнтів, які займаються розвитком бізнесу у високотехнологічних сегментах, підприємствах IT-сфери.
Для клієнтів сегменту МСБ найбільш актуальні і популярні програми кредитування на розвиток бізнесу та беззаставні мікрокредити. Ці програми дають можливість збільшити обсяги виробництва та продаж, а також розвивати бізнес. Для клієнтів МСБ у банку створено нову програму кредитування на розвиток бізнесу та ведення господарської діяльності, введено нові програми овердрафтного кредитування для нових і діючих клієнтів сегменту МСБ.
Не може залишитися поза увагою й найпопулярніше кредитування на придбання основних фондів — авто, нерухомість, складські приміщення. Переваги кредитування очевидні — підприємство не витрачає кошти, а отримує позику, тим самим залишаючи собі необхідну частину оборотних коштів для роботи. Наша перевага — дострокове погашення кредиту без додаткової комісії та класичний графік, хоча багато банків намагаються переходити на ануїтетні платежі.
Інновації починаються з пониження потреб клієнта і дуже багато банків у 2020 році готуються інтегрувати більшу частину банківських продуктів у Клієнт-Банк, тим самим даючи клієнту ширшу можливість дистанційного обслуговування свого бізнеса. «Сьогоднішній клієнт хоче отримувати оперативний зворотній зв’язок і не хоче стояти у чергах у банку. Ми будуємо бізнес-процеси так, щоб зекономити час клієнта і мінімізувати його потребу ходить у відділення», — резюмувала Олена Гайдун, начальник департаменту корпоративного бізнесу АТ «АБ «РАДАБАНК».
За матеріалами Maanimo
https://maanimo.com/exclusive/143014-banki-i-msb-trendy-i-perspektivy-opros
Поділитися: