Як працює РАДАБАНК в умовах воєнного стану. Детальна iнформацiя.

Комплексна реновація іт-інфраструктури РАДАБАНКу, що відповідає вимогам часу

28 Червня 2024p.

«ІТ-Інтегратор» розказав про співпрацю з дніпровським банком АТ «АБ «РАДАБАНК» в рамках модернізації ряду надважливих технічних систем фінансової установи. В цьому багатоетапному проєкті інженерно-технічна команда ІТ-Інтегратор завдяки злагодженій чіткій роботі з командою банку, у найкоротші терміни успішно реалізувала всі поставлені завдання для подолання викликів воєнного часу. Як це відбувалося поетапно, розказав Ігор Обора, начальник департаменту інформаційних технологій РАДАБАНКу.

Передумови

РАДАБАНК стабільно та планомірно розвивається шляхом вдосконалення та покращення клієнтських сервісів. Довоєнна ІТ-стратегія в умовах нової реальності була оперативно переглянута, визначивши для ІТ-підрозділу нові завдання, які було вкрай важливо реалізувати якнайшвидше, враховуючи всі ризики та передбачивши всі можливі сценарії розвитку подій.

До стандартного переліку передумов до модернізації наявної інфраструктури банку у вигляді масштабування системи збереження даних, забезпечення відповідної обчислювальної потужності, безперервність роботи банківських сервісів, автоматизації процесів, додалися критично важливі завдання щодо побудови системи резервного копіювання та відновлення, модернізації наявної інженерної інфраструктури ЦОД, забезпечення максимально потрібної швидкості передачі даних та оперативності відновлення роботи сервісів на резервному майданчику в разі будь-яких перебоїв.

Склад рішення

В цьому багатоетапному проєкті забезпечити комплексний підхід та реалізувати всі поставлені завдання банку дозволило грамотне проєктування та погляд на перспективу, які вдалося досягнути завдяки плідній співпраці колективу банку та команди впровадження від “ІТ-Інтегратор”.

Завданням першого етапу стала модернізація ІТ-інфраструктури РАДАБАНКу для приведення її у відповідність до сучасних технологічних та законодавчих вимог. Реалізувати це було вирішено за допомогою рішення від компанії Dell у складі: блейд шасі Dell EMC PowerEdge MX7000, блейд серверів відповідної потужності та системи зберігання даних Dell EMC Unity XT 380F All-Flash Unified Storage.

Другим етапом стало розгортання системи резервного копіювання на базі рішень Dell у складі: системи зберігання Dell PowerProtect DD3300 (Data Domain) та програмного забезпечення Dell PowerProtect Data Manager, що реалізує програмно-керований захист даних, забезпечує резервне копіювання та автоматичне відновлення сервісів, а також операційну гнучкість, функціональність самообслуговування та управління. Це рішення дозволяє підвищити продуктивність резервного копіювання, забезпечити оптимальний об’єм зберігання резервних копій за рахунок технології дедуплікації, зменшити витрати та спростити управління для зниження ризиків втрати даних.

Умови воєнного часу та ризики, що з ним пов’язані, а також бажання установи розвиватися шляхом цифрової трансформації, спонукали до розгортання резервного майданчика збереження та обробки даних в Києві на базі рішення у складі: блейд шасі Dell EMC PowerEdge MX7000, відповідних блейд серверів та системи збереження даних Dell EMC PowerStore 1200T.

Наразі банк не зупиняється у своєму розвитку та планомірно продовжує роботи з масштабування систем збереження на окремих сайтах у вигляді розширення об’ємів для обробки та зберігання даних.

В якості платформи віртуалізації IT-інфраструктури та забезпечення хмарних обчислень банк обрав програмне забезпечення VMware vSphere.

Мережева інфраструктура в рамках проєкту була побудована на базі рішення HPE Aruba, а забезпечення резервного живлення всього спектру обладнання було реалізовано ресурсом APC by Schneider Electric.

Результати

В результаті впровадження цього комплексного проєкту РАДАБАНКом було забезпечено відповідність цілого ряду обов’язкових вимог Національного банку України щодо організації роботи ІТ-систем у фінансовій сфері.

Компанія «ІТ-Інтегратор» взяла на себе роль постачальника обладнання, а команда провідних технічних інженерів виконала весь комплекс робіт з впровадження та налаштування вищезгаданих систем та програмних рішень. Зокрема, за результатами реалізації банк отримав розроблену  проєктно-технічну документацію та паспорт системи, що слугують йому практичним посібником для подальшого супроводу рішень, та надає допомогу у вирішенні технічних кейсів, що в умовах плинності й нестачі ІТ-кадрів дуже цінно.

Побудована система передбачає гарантію протягом п’яти років.

Серед результатів комплексу впроваджених рішень було досягнуто основної задачі – забезпечення безперервності роботи банківських сервісів та масштабування ІТ-системи в міру збільшення об’ємів даних, що обробляються. Застосована технологія блейд серверів дозволила, з одного боку, зекономити місце в серверних приміщеннях, а, з іншого, зробити систему гнучкою до масштабування, враховуючи можливі потреби розширення дискового простору, а також забезпечивши автоматизацію.

Завдяки використанню корпоративних протоколів стискання на джерелі бекапа, вдалося мінімізувати навантаження на мережеву систему та збільшити швидкість резервного копіювання.

Інтегровані рішення резервного копіювання передбачили можливість оперативного відновлення даних в разі будь-яких критичних збоїв в роботі установи, а налаштовані програмні продукти розв’язують питання швидкості передачі даних між основним та резервним дата-центром.

 «Навантаження на ІТ-системи щоденно зростає, збільшується кількість ризиків, а зовнішні обставини диктують кардинально нові умови для забезпечення безперебійної роботи банку. Реалізація цього проєкту – це черговий етап реновації ІТ-інфраструктури РАДАБАНКу, яку ми впроваджуємо з метою надання кращих банківських послуг нашим клієнтам та вдосконалення наших внутрішніх процесів», –відмічає Ігор Обора, начальник департаменту інформаційних технологій РАДАБАНКу.

Юлія Омельчук, директор філії «ІТ-Інтегратор» в Дніпрі зазначила: «Тривалий час РАДАБАНК рухається шляхом технологічного вдосконалення, що безумовно впливає на якість надання банківських сервісів клієнтам установи. Зважений підхід, грамотний менеджмент та чітко визначені пріоритети – це те, що в будь-які часи та попри обставини, допомагає рухати банк вірним шляхом розвитку».

За матеріалами «ІТ-Інтегратор»


Поділитися:


Купівля Продаж
USD
40.2 40.95
EUR
43.15 43.95
PLN
9.95 10.15

* Курси валют Головного Банку (Дніпро, вул. В. Мономаха, 5). Курси у відділеннях можуть відрізнятися. Уточнюйте курс валют у Вашому відділені за номером 0 800 500 999.