Трапився страховий випадок? Що робити розповідає НБУ та РАДАБАНК в рамках кампанії #ЗнайСвоїПрава_Страхування
01 Листопада 2024p.
У стресових ситуаціях буває важко зорієнтуватись. Що робити, куди бігти і кому телефонувати? Відповідь на усі ці питання є у договорі страхування.
Договір страхування передбачає певний порядок дій при настанні страхового випадку. Ви маєте ретельно вивчити документ, щоб знати, як діяти в різних ситуаціях.
Страхова компанія може відмовити у виплаті, якщо клієнт своєчасно не повідомить про настання страхового випадку, надасть неправдиві дані або порушить алгоритм дій, прописаний у договорі.
Наприклад, під час оформлення КАСКО однією з умов договору може бути виклик поліції, навіть якщо Ви – єдиний учасник ДТП. Ігнорування цієї обставини – причина для відмови страхової компанії в покритті збитків.
Бездіяльність клієнта, що призвела до збільшення збитку від страхового випадку, також може стати підставою для відмови страхової компанії у виплаті відшкодування.
Більше про страхування дізнавайся на сайті з фінансової грамотності «Гаразд» за посиланням.
#ЗнайСвоїПрава_Страхування #ЗСП_Страхування
Поділитися: