Тримати в секреті дані картки – не лише безпека коштів, а й обов’язок – РАДАБАНК продовжує участь у кампанії НБУ «Знай свої права»
15 Квітня 2021p.
РАДАБАНК підтримує Всеукраїнську інформаційну кампанію Національного банку разом з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права». РАДАБАНК звертає увагу клієнтів на те, що тримати в секреті тризначний номер зі звороту картки, PIN-код до картки, SMS-коди від банку – це не лише запорука безпеки коштів, а ще й обов’язок клієнта перед банком.
Шановні клієнти, Ви як власники картки:
- не повинні зберігати PIN-код разом з карткою або в легкодоступних для третіх осіб місцях;
- не повинні писати PIN-код на картці;
- не можете розголошувати цю інформацію навіть членам сім’ї;
- зобов’язуєтеся не передавати картку та PIN-код в користування третім особам.
Картку має право використовувати лише особа, чиє ім’я, прізвище та підпис нанесені на ній.
Використовувати картку не можна навіть за довіреністю, а лише у разі емісії додаткової картки для довіреної особи.
Підписуючи договір з банком, Ви погоджуєтеся, що усі паролі та SMS-коди зберігатимуться в секреті від третіх осіб. Це – ваш обов’язок.
Пам’ятайте, працівники банків ніколи не запитують тризначний номер зі звороту картки, PIN-код до картки, SMS-коди від банку та паролі. Навпаки – застерігають берегти свої гроші та дотримуватися правил платіжної безпеки.
Якщо фінансова установа порушила Ваші права, зверніться до Національного банку.
Як можна звернутися до НБУ:
- написати до чат-боту «НБУ Контактний центр» в месенджерах (вайбері або телеграмі);
- зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240;
- заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ за посиланням.
Більше інформації читайте на #ЗнайСвоїПрава
#ЗнайСвоїПрава
#ЗнайСвоїОбов’язки
Поділитися: