Як працює РАДАБАНК в умовах воєнного стану. Детальна iнформацiя.

Заступник голови правління РАДАБАНК Юрій Бабаєв: «Навіть у найкращі часи потрібно працювати»

19 Жовтня 2020p.

АТ «АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «РАДАБАНК» заснований у 1993 році та працює на ринку як універсальний банк. Банк надає повний спектр фінансових послуг як корпоративним клієнтам, так і приватним особам.

 

— Юрію Володимировичу, Ви у РАДАБАНК куруєте роздрібний і VIP-бізнес. Розкажіть, як реагує банк на труднощі у ритейлі та інших напрямках бізнесу?

— Наша стратегія спрямована на розвиток бізнесу з урахуванням зовнішніх змін, споживчих звичок і попиту. Основне завдання — передбачити потреби клієнтів у майбутньому і максимально оперативно вирішувати поточні питання, що виникають повсякчас, сьогодні. Упевнений, що банк, який підтримує клієнтів зараз, стане для них постійним фінансовим партнером надалі. Тому ми скасували штрафи за прострочення кредитів, автоматично лонгували термін дії платіжних карток, а також перестали стягувати абонплату за користування POS-терміналами для непрацюючого бізнесу.

Незважаючи на те, що попит на кредитні продукти змінився у зв’язку із загальним падінням ділової активності, ми не зупинили кредитування під час карантину. І спостерігали попит на кредитування під заставу нерухомості, коли клієнти, скориставшись паузою у звичній їм повній зайнятості, оформляли кредит на ремонт житла. При кожній кризі попит населення на готівкові кошти зростає і роздрібний сегмент клієнтів знімає гроші з вкладів. Щоб забезпечити попит, що різко зріс, ми доклали максимум своїх зусиль, щоб проблем з готівкою у РАДАБАНК не було. Зараз ситуація стабілізується і люди поступово повертаються зі своїми коштами в банк для розміщення їх на депозит.

 

— Чи зуміє Ваш банк перейти на цифрове обслуговування клієнтів? Або Ви вважаєте, що частина послуг неможлива в онлайн-форматі і якісь продукти клієнти простіше сприймають наживо?

— Ми йдемо в ногу з часом. РАДАБАНК — один з перших в Україні, хто запровадив BankID як банк-ідентифікатор. Банк є учасником проекту USAID «Трансформація фінансового сектору» зі створення фінансової платформи, яку ми використовуємо для контактів з клієнтами.

У нас є цифровий канал обслуговування клієнтів і для оперативнішого вирішення фінансових питань клієнтів дистанційно ми розширили його можливості. Щоб мінімізувати використання клієнтами готівкових коштів, ми зняли кілька навчальних роликів і показували своїм клієнтам, як користуватися інтернет-банкінгом, транслюючи відео на своїх каналах комунікації. Це дало свій результат — кількість безготівкових операцій значно збільшилася.

Але так само як важливий для нас сучасний сервіс високого рівня, так і особливо цінні надійні партнерські відносини. Наприклад, менеджерів VIP-банкінгу не можна замінити комп’ютером або смартфоном. Наші фахівці у відділеннях створюють клієнту таку атмосферу, в якій він може вирішити усі свої фінансові питання, контактуючи тільки з одним фінансовим консультантом. Це незамінно. Адже емоції, з яким клієнт асоціює банк, важать не менше, ніж якість обслуговування.

 

— Ви говорили про свій канал дистанційного обслуговування. Як плануєте його розвивати або може, додасте якісь функції?

— Нашому каналу дистанційного обслуговування RB24 вже 5 років і, звичайно ж, ми його розвиваємо. Одна з найпопулярніших функцій — онлайн-обмін валют, адже курс обміну в RB24 вигідніший, ніж в касах банку. До того ж, електронний сервіс має велику перевагу — він працює цілодобово і без вихідних. І ще що дуже зручно: мінімальна сума обміну становить 10 дол. США, що дозволяє клієнту регулярно купувати валюту і поповнювати свій вклад, накопичуючи тим самим швидше. Зазначу, що зараз спостерігаємо зміщення акценту на коротші терміни і попит на онлайн-розміщення вкладів зріс. За останні кілька місяців ми також розширили функціонал RB24. Для користувачів програми «Електронний гаманець» і «IT Card», пакету послуг «RADAcard» стала можлива активація нарахування відсотків на залишок. Досить натиснути кнопку «Активувати» на картці в головному меню RB24.

Також у нашому додатку доступний вже звичний набір послуг — оформлення овердрафту на зарплатну картку, оплата комунальних послуг, поповнення мобільного рахунку та інші.

 

— А чи є у Вашому банку такі унікальні послуги, які є лише у Вас, або ж вони значно відрізняються від пропозицій конкурентів?

— Ми завжди працюємо для клієнта і в період карантину для власників елітних карток РАДАБАНК зробили доступним страхування на лікування захворювання на коронавірус. Разом з оформленням преміальної картки РАДАБАНК, крім всіх інших переваг користування карткою, клієнт отримує страховий поліс для виїжджаючих за кордон, в якому вже передбачено страхування від CОVID-19. Що дає поліс. Перше: якщо у клієнта є підозра на захворювання, він може пройти тестування на CОVID-19; друге: при позитивному результаті клієнт отримує лікування протягом 14 днів; третє: ми відшкодовуємо витрати на дострокове повернення в Україну з дозволу лікарів; четверте: поліс передбачає компенсацію на проїзд будь-яким транспортом або літаком, якщо клієнт не зміг повернутися в строк за станом здоров’я. Піклуючись про клієнтів, ми все ж вважаємо за краще, щоб вони були здорові.

 

— Чи є попит на монети, які Ви продаєте в відділеннях?

— Так, монети користуються попитом — як у колекціонерів, так і звичайних людей, які хочуть зробити своїм друзям і близьким незвичайний подарунок. А все тому, що у нас величезний вибір монет: ми є першими в Україні офіційними постачальниками ексклюзивних пам’ятних монет і банківських металів Австралійського монетного двору в місті Перт, також продаємо оригінальні монети Польського монетного двору, маємо партнерські відносини з найбільшими монетними дворами світу. А ще РАДАБАНК входить в трійку офіційних дистриб’юторів НБУ і є першим комерційним банком, в якому представлений найширший асортимент пам’ятних монет і сувенірної продукції Національного банку України. Усі монети, які сподобалися, можна замовити прямо на нашому сайті.

До речі, у нас в банку працює виставка «Історія грошового обігу на території України», яку можна відвідати безкоштовно, заздалегідь зареєструвавшись на сайті РАДАБАНК. Це авторська виставка від колекціонера-нумізмата Ігоря Зіновійовича Городницького, яку він збирав понад 30 років. Експозиція налічує близько 1300 монет і 150 грошових знаків.

 

— Відомо, що Україна входить до числа країн з найнижчим рівнем фінансової грамотності населення. Ви як фінансова установа, щось робите для того, щоб виправити ситуацію?

— Ми вважаємо своїм обов’язком підтримувати заходи з проведення фінансової грамотності населення, а у дітей і молоді зокрема. РАДАБАНК є інформаційним партнером студентського гранту на навчання в рамках соціального проекту «Scholarship в Україні» з січня 2020 року і ось зовсім недавно — у вересні, коли стартував VI Конкурс для студентів вищих навчальних закладів у рамках цього соціального проекту, знову до нього приєднався.

Минулого місяця ми уклали договір з Університетом митної справи та фінансів про виконання науково-дослідних робіт з валідації моделей оцінки ризиків. У березні РАДАБАНК брав участь у Тижні кар’єри Дніпровського Державного аграрно-економічного університету, в травні — у вебінарі «Тенденції кредитування 2020» на запрошення Media Scientific HUB та інших заходах.

Також ми дуже сподіваємося, що в квітні 2021 року в Дніпрі відбудеться очікуване дітьми свято «Місто професій». У минулому році на такому заході ми зібрали величезну дитячу аудиторію, якій в ігровій формі розповідали про послуги банку та переваги користування банківськими продуктами. Ми докладаємо зусиль, щоб наші майбутні клієнти були фінансово грамотними.

 

— Судячи з того, що останнім часом Ви активно берете участь в інформаційній кампанії #ШахрайГудбай, проблема фінансового шахрайства стоїть гостро?

— Так, ми стикнулися з тим, що значно зросла кількість випадків, коли клієнти самі передають конфіденційну інформацію шахраям і в результаті стають їх жертвами. Ми приєдналися до всеукраїнської інформаційної кампанії з підвищення знань про безпечні платежі, ініційованих НБУ — #ШахрайГудбай, тому що вважаємо, що попастися на вудку шахрая може недостатньо фінансово обізнана людина і наша місія — убезпечити нашого клієнта.

В рамках кампанії ми розповідаємо про основні правила безпеки при використанні карток. Наші клієнти дізнаються, як визначити телефонних шахраїв, чому ні в якому разі нікому не можна повідомляти sms-паролі, пін-код своїх карток, тризначний номер на звороті картки. Ми намагаємося донести клієнтам основні правила: будьте гранично уважні й повідомляйте банку про усі підозрілі дзвінки й повідомлення, зателефонувавши за номером, вказаним на зворотному боці платіжної картки, а не за номером, який, скажімо, прийшов в sms. Тільки разом ми попередимо спроби онлайн-шахрайства, захистимо особисту інформацію та гроші.

 

— Насамкінець хочеться поговорити про перспективи розвитку. Які напрямки діяльності стануть пріоритетними для РАДАБАНКУ в наступному році? Або не всі ще реалізовано в нинішньому?

— Хоч цей рік і додав низку завдань, щоб банк продовжував функціонувати безпечно, ми зуміли оперативно перебудувати бізнес-процеси і забезпечили максимально безпечну роботу персоналу при збереженні рівня сервісу для клієнтів.

Найближчим часом одним з ключових пріоритетів РАДАБАНКУ буде робота з кредитним портфелем і клієнтами, зокрема, з тими позичальниками, які користуються кредитними канікулами. Також ми очікуємо відновлення попиту на депозити і закликаємо клієнтів відкривати їх уже сьогодні. Фахівці РАДАБАНКУ здійснять низку доробок в RB24, які допоможуть клієнтам вирішувати фінансові питання дистанційно. Також ми трансформуємо мережу, сконцентруємося на поліпшенні сервісу, розробці та впровадженні нових продуктів.

РАДАБАНК продовжує розвивати напрямки роздрібного обслуговування, vip-banking і корпоративний бізнес, розширюючи компетенцію персональних менеджерів. У нас сильна команда однодумців і ми бачимо можливості для розвитку.

 

За матеріалами Banker 


Поділитися:


Купівля Продаж
USD
40.2 40.95
EUR
43.15 43.95
PLN
9.95 10.15

* Курси валют Головного Банку (Дніпро, вул. В. Мономаха, 5). Курси у відділеннях можуть відрізнятися. Уточнюйте курс валют у Вашому відділені за номером 0 800 500 999.