Усі необхідні банківські продукти та послуги завжди у Вас під рукою!
- Оформлюйте кредитну картку RADAcard без відвідуваня відділення
- Здійснюйте швидкі перекази
- Проводьте регулярні платежі
- Поповнюйте мобільний
- Сплачуйте послуги ЖКГ, ТБ та Інтернет
- Відстежуйте курси валют
Бонуси та контроль над своїми фінансами
- Отримайте бонус +1,0% до ставки при оформленні депозитів “Максимальний”, “Вигідний” та “Заощаджений” в гривні
- Переглядайте баланс та формуйте виписки за Вашими рахунками та картками
- Переглядайте архів операцій
- Майте під рукою дані про банкомати та відділення мережі
Усі Ваші дані надійно захищені
- Відкривайте Віртуальні картки для безпечних розрахунків в мережі Інтернет
- Керуйте своїми картками (блокування, встановлення лімітів, обмеження на операції в інших країнах)
- Двофакторна автентифікація за допомогою фінансового номера телефону
- Для шифрування даних використовується SSL-протокол (Secure Sockets Layer), який забезпечує захищені з’єднання
У Вашому розпорядженні банківські послуги, серед яких:
- Купівля валюти за вигідним курсом та розміщення на депозит
- Подовження терміну оренди індивідуальних сейфів
- Перекази за реквізитами
- Налаштування розкладу платежів
- Відправка документів
- Погашення кредитів та ін.
Операції |
Приймаються |
Виконуються |
|
Робочий день Головного офісу з 08:30 до 19:30 за Київським часом |
з 08:30 до 19:30 за |
|
Робочий день Головного офісу з 08:30 до 17:00 за Київським часом |
з 08:30 до 17:15 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу |
|
з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня |
Операції |
Приймаються |
Виконуються |
|
з 03:00 до 23:00 за Київським часом календарного дня |
з 03:00 до 23:00 за Київським часом календарного дня |
|
з 03:00 до 23:00 за Київським часом календарного дня |
з 08:30 до 17:15 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу |
Операції |
Приймаються |
Виконуються |
|
з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня |
|
|
||
|
Робочий день Головного офісу з 08:30 до 17:15 за Київським часом |
з 08:30 до 16:00 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу. Заяви що надійшли після 16.00 за Київським часом виконуються у наступний робочий день Головного офісу |
Операції |
Приймаються |
Виконуються |
|
з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня |
|
|
з 03:00 до 23:00 за Київським часом календарного дня |
|
|
Робочий день Головного офісу з 09:00 до 17:30 за Київським часом |
з 09:00 до 17:45 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу |
Операції |
Приймаються |
Виконуються |
|
з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня |
|
|
Робочий день Головного офісу з 08:30 до 17:00 за Київським часом |
з 08:30 до 17:15 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу |
Операції |
Приймаються |
Виконуються |
|
з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня |
Операції |
Приймаються |
Виконуються |
|
з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня |
Операції |
Приймаються |
Виконуються |
|
Робочий день Головного офісу з 08:30 до 17:00 за Київським часом |
з 08:30 до 17:15 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу |
Операції |
Приймаються |
Виконуються |
|
Робочий день Головного офісу з 08:30 до 17:00 за Київським часом |
з 08:30 до 17:15 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу |
Шановні клієнти, на жаль, оператори зв’язку не гарантують 100% швидку доставку SMS-повідомлень, тому у випадках затримки рекомендуємо дочекатися повідомлення (як правило, оператор надсилає його протягом декількох хвилин) або повторити операцію через 10 хвилин.
У тексті SMS-повідомлення завжди присутній час його відправки.
У випадку надходження двох SMS-повідомлень (через затримку) необхідно використовувати код з повідомлення, яке було відправлене останнім.
Для видалення* облікового запису можна скористатись одним із наступних варіантів:
Варіант 1:
Авторизуватися у мобільному застосунку "RB24", перейти до розділу "Меню" - "Налаштування", обрати опцію "Видалити обліковий запис" та покроково виконати всі необхідні дії. Після чого, Ваш обліковий запис буде одразу видалений.
Варіант 2:
Звернутись до персонального менеджеру або до кол-центру за номерами 0800500999, 0980500999, 0950500999, 0730500999 та залишити заявку на видалення Вашого облікового запису. Після чого, Ваш обліковий запис буде видалений протягом 1 робочого дня.
*-під видаленням облікового запису мається на увазі видалення автентифікаційних даних, які використовувались при роботі в мобільному застосунку.