РАДАБАНК - це банк, де клієнта люблять, як самого себе, тому кожен співробітник – не просто колега, а ключовий елемент нашої успішної команди.
Ми пишаємося духом співробітництва та пропонуємо кар'єрне зростання, й участь у справжній фінансовій історії успіху.
Приєднуйтесь до нас, і разом ми побудуємо майбутнє фінансових можливостей!
(Івано-Франківськ)
Відправити резюме:
y.savinova@radabank.com.ua
Контактна особа:
Савінова Юлія Вячеславівна
Менеджер з персоналу:
тел моб.: (066)- 65-55-173
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Економіста по операційно-касовому обслуговуванню для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
- Прийом та видача готівки, сплата платежів, продаж та купівля валюти та інші касові операції з поєднанням операційної діяльності:
- відвідування індивідуальних сейфів з клієнтами
- заведення контрагентів, видача карток та ін.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Обов'язково: досвід роботи касиром
- Досвід роботи економістом - вітається
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Дніпро)
Відправити резюме:
y.savinova@radabank.com.ua
Контактна особа:
Савінова Юлія Вячеславівна
Менеджер з персоналу:
тел моб.: (066)- 65-55-173
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Оператора відділу клієнтської підтримки для посилення нашої команди.
Переваги роботи в Радабанку:
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Що потрібно робити:
- Якісно та з любов’ю консультувати наших Клієнтів
- Розвиватися та зростати разом з класною командою
Очікування від кандидатів:
- Вільне володіння українською мовою.
- Бажаний досвід роботи в контактному центрі. Якщо його немає, не біда — ми всьому навчимо:).
- Вміння працювати в режимі «багатозадачності».
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 22
- Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме:
m.nahorna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Марина Нагорна,
Начальник управління розвитку персоналу
тел.: +38 (097) 259 18 73
АТ «АБ «РАДАБАНК» — це надійний Банк, який є фінансовим радником та помічником для корпоративних Клієнтів, роздрібних та VIP- Клієнтів. Який передбачає їх очікування та потреби, пропонує ефективні рішення.
АТ АБ «РАДАБАНК» запрошує тебе розглянути вакансію Програміста PL/SQL Предметна область проектів: банківське ПЗ. Розробка нового функціоналу для скорінгу (онлайн-кредитування); виправлення помилок; інтеграція з іншими банківськими системами.
Вимоги:
- Необхідна кваліфікація (відсутність окремих знань і навичок не є критичним і обговорюється): Глибокі знання SQL і досвід розробки на PL / SQL.
- Досвід написання функцій, процедур, пакетів, джобів, триггерів.
- Досвід роботи з APEX 5 і вище.
- Досвід роботи з SOAP (іRest) сервісами в PL / SQL (HTML, CSS,XML, VBScript, apex_web_service).
- Досвід в реалізації обміну даними з іншими сервісами за допомогою JSON, XML (формування, розбір).
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Київ)
Відправити резюме:
m.nahorna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Марина Нагорна
тел: +380 97 259 18 73
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Керівник підрозділу з протидії шахрайству для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
- Побудова системи Antifraud та алгоритмів виявлення незаконних операцій клієнтів Банку;
- Автоматизація процесів в напрямку протидії шахрайству (складання та супровід реалізації Бізнес-вимог);
- Розслідування інцидентів шахрайства, формування висновків, ведення бази про виявлені випадки та заходи, що були вжиті для їх усунення;
- Участь в реалізації вимог нормативно-правових документів НБУ;
- Моніторинг та аналіз транзакцій для відстеження підозрілих фінансових операцій, блокування та з’ясування суті операцій;
- Розробка та впровадження політик та процедур для зниження ризиків, пов’язаних з незаконними фінансовими операціями;
- Підготовка та консолідація звітності за напрямом підрозділу, в т.ч. для подання в НБУ
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Вища освіта за напрямами «Фінанси», «Економіка», «Банківська справа»;
- Досвід роботи в банківській системі/системі карткових платежів, пов’язаний з діяльністю у сфері запобігання та протидії шахрайству;
- Знання принципів проходження платіжних операцій з платіжними картками, розуміння сучасних платіжних методів;
- Знання видів шахрайства та їх ознак, методів протидії шахрайству з платіжним картами;
- Досвід роботи в програмах АБС SR Bank;
- Навички складання та написання документів та/або технічних завдань;
- Вміння працювати із великим об'ємом інформації.
Ми пропонуємо:
- Можливості для творчого вираження та розвитку власної концепції
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Провідного економіста з обслуговування клієнтів для посилення нашої команди.
Переваги роботи в Радабанку.
- Український Банк
- Офіційне працевлаштуваня
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Ви можете побудувати кар'єру, виконуючи наступні функції:
- Пошук та залучення Клієнтів.
- Обслуговування рахунків фізичних осіб.
- Проведення продажів банківських продуктів.
- Формування документації щодо операцій по банківським продуктам для Клієнтів.
Вам допоможуть в роботі певні знання, уміння та навички:
- Досвід активних продажів.
- Комунікабельність, орієнтація на результат.
- Бажання працювати з людьми.
- Здатність швидко навчатись.
- Здатність оперувати великою кількістю інформації.
Перевагою будуть:
- Економічна освіта (бажано).
- Банківський досвід роботи.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної плати.
- Щорічну оплачувану відпустку — 28 календарних днів.
- Медичне страхування від банку для усіх співробітників.
- Можливість навчатись у неймовірних менторів-профі.
- Корпоративне навчання.
Побудуй свою кар'єру з Радабанком!
(Дніпро)
Відправити резюме:
m.nahorna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Марина Нагорна
тел: +380 97 259 18 73
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо Аудитора відділу інформаційної безпеки
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу.
- Надійність та стабільність.
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
- Аудит системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) Банку;
- Оцінка інформаційно-технічного забезпечення Банку;
- Аудиторська перевірка та оцінка заходів на відповідність вимогам Національного банку щодо захисту інформації, кіберзахисту та інформаційної безпеки під час надання Банком платіжних послуг;
- Здійснення перевірки надійності, ефективності та цілісності систем та процесів управління інформацією в рамках аудиторських перевірок процесів Банку та структурних підрозділів.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Освіту у сферах захисту інформації, кіберзахисту, IT;
- Досвід роботи не менше одного року у сферах захисту інформації та кіберзахисту, безпеки переказу коштів та інформаційних технологій;
- Знання ISO 27001 (або національного стандарту) та інших нормативних документів;
- Знання та навички роботи з ОС Windows, знання принципів роботи локальних мереж та систем криптографічного захисту.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії.
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно.
- Медичне страхування.
- Конкурентну заробітну плату та бонуси.
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
https://www.facebook.com/radabank/
https://www.instagram.com/radabank/
Більше інформації про вакансії в нашому телеграм боті
(Запоріжжя)
Відправити резюме:
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Директора з продажів продуктів корпоративного бізнесу для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк зі 100% українського капіталу
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Завдання, які на Вас чекають:
- Залучати на комплексне обслуговування клієнтів (юридичних осіб);
- Забезпечувати виконання планів з продажу банківських продуктів;
- Утримання існуючого та збільшення нового клієнтського портфелю;
- Здійснювати заходи, спрямовані на комплексне інформування клієнтів про банківські продукти.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- успішний досвід роботи із залучення і обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу та МСБ;
- успішний досвід роботи в банківській системі буде перевагою;
- навички прямих продажів;
- досвід збільшення клієнтського портфелю;
- бездоганну ділову репутацію;
- вищу освіту;
Має такі особисті характеристики:
Орієнтований на результат, комунікабельний, клієнтоорієнтований, вмієте вести переговори, має аналітичні та організаторські здібності.
Ми пропонуємо:
● Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
● Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
● 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
● Медичне страхування;
● Конкурентну заробітну плату та бонуси;
● Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Запоріжжя)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 - 44 - 04
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Начальника відділення банку для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
- Організовувати та здійснювати оперативне керівництво діяльністю відділення і забезпечувати виконання рішень органів управління банку;
- Здійснювати планування доходів і витрат за операціями відділення;
- Забезпечувати виконання поставлених відділенню планів та завдань;
- Організовувати особисте залучення клієнтів юридичних та фізичних осіб на обслуговування до банку;
- Здійснювати продаж повного асортименту банківських продуктів клієнтам.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- успішний досвід роботи в банківській системі від 3х років;
- успішний досвід роботи із залучення і обслуговування клієнтів;
- навички прямих продажів;
- досвід збільшення клієнтського портфелю;
- аналітичні та організаторські здібності, вміння вирішувати конфліктних ситуацій;
- орієнтованість на результат, комунікабельність, клієнтоорієнтованість, вмієте вести переговори.
- вищу освіту (Банківська справа, Економіка підприємства, Фінанси);
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Запоріжжя, пр. Соборний (Леніна), 198
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Одеса)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Начальника відділення банку для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
- Організовувати та здійснювати оперативне керівництво діяльністю відділення і забезпечувати виконання рішень органів управління банку;
- Здійснювати планування доходів і витрат за операціями відділення;
- Забезпечувати виконання поставлених відділенню планів та завдань;
- Організовувати особисте залучення клієнтів юридичних та фізичних осіб на обслуговування до банку;
- Здійснювати продаж повного асортименту банківських продуктів клієнтам.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- успішний досвід роботи в банківській системі від 3х років;
- успішний досвід роботи із залучення і обслуговування клієнтів;
- навички прямих продажів;
- досвід збільшення клієнтського портфелю;
- аналітичні та організаторські здібності, вміння вирішувати конфліктних ситуацій;
- орієнтованість на результат, комунікабельність, клієнтоорієнтованість, вмієте вести переговори.
- вищу освіту (Банківська справа, Економіка підприємства, Фінанси);
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Житомир)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Заступника начальника відділення із операційної роботи для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк зі 100% українського капіталу
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Завдання, які на Вас чекають:
- Забезпечення виконання поставлених задач по контролю операційної роботи відділення.
- Здійснення контролю за дотриманням працівниками відділення встановленого обігу документів та процедур проведення усіх видів банківських операцій.
- Забезпечення документообігу відповідно до внутрішніх нормативних та розпорядчих документів Банку.
- Виконання встановлених Банком правил та процедур у відповідності до внутрішніх нормативних та розпорядчих документів Банку.
- Дотримання вимог чинного законодавства України, нормативно-правових актів НБУ, внутрішніх нормативних та розпорядчих документів Банку.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Досвід роботи в банківській системі від 3-х років.
- Маєте вищу освіту.
Ви отримаєте від Банку:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
(Житомир)
Відправити резюме:
y.savinova@radabank.com.ua
Контактна особа:
Савінова Юлія Вячеславівна
Менеджер з персоналу:
тел моб.: (066)- 65-55-173
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного старшого касира для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Основні вимоги:
- Досвід роботи на аналогічній посаді у банківській сфері;
- Знання нормативних документів НБУ;
- Чесність, комунікабельність;
- Вища, середньо-спеціальна освіта.
Основні обов’язки:
- Прийом та видача готівки за прибутковими та видатковими касовими документами;
- Валютно-обмінні операції;
- Формування розрахунково-касових документів за проведеними операціями;
- Забезпечення високої якості обслуговування.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного юрисконсульта для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Обов’язки:
- Участь у розробці та затвердженні організаційно-розпорядницьких документів банку,
- Участь у розробці внутрішніх нормативних документів банку (положення, інструкції, регламенти тощо);
- Перевірка та погодження договорів, угод та інших документів правового характеру в сфері господарської діяльності
- Надання юридичних висновків з питань кредитування
- Надання юридичних висновків щодо виконання документів примусового характеру, надання тимчасового доступу до документів, розкриття банківської таємниці
- Надання відповідей на вхідну кореспонденцію та листування з правоохоронними органами.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Миколаїв)
Відправити резюме:
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Директора з продажів продуктів корпоративного бізнесу для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк зі 100% українського капіталу
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Завдання, які на Вас чекають:
- Залучати на комплексне обслуговування клієнтів (юридичних осіб);
- Забезпечувати виконання планів з продажу банківських продуктів;
- Утримання існуючого та збільшення нового клієнтського портфелю;
- Здійснювати заходи, спрямовані на комплексне інформування клієнтів про банківські продукти.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- успішний досвід роботи із залучення і обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу та МСБ;
- успішний досвід роботи в банківській системі буде перевагою;
- навички прямих продажів;
- досвід збільшення клієнтського портфелю;
- бездоганну ділову репутацію;
- вищу освіту;
Має такі особисті характеристики:
Орієнтований на результат, комунікабельний, клієнтоорієнтований, вмієте вести переговори, має аналітичні та організаторські здібності.
Ми пропонуємо:
● Адреса: м. Миколаїв пр.Центральний 76/2
● Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
● Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
● 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
● Медичне страхування;
● Конкурентну заробітну плату та бонуси;
● Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Вінниця)
Відправити резюме:
y.savinova@radabank.com.ua
Контактна особа:
Савінова Юлія Вячеславівна
Менеджер з персоналу:
тел моб.: (066)- 65-55-173
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
Переваги роботи в Радабанку.
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Основні вимоги:
- Вища, середньо-спеціальна освіта;
- Досвід роботи на аналогічній посаді у банківській сфері;
- Знання нормативних документів НБУ;
- Чесність, комунікабельність.
Основні обов’язки:
- Прийом та видача готівки за прибутковими та видатковими касовими документами;
- Валютно-обмінні операції;
- Формування розрахунково-касових документів за проведеними операціями;
- Забезпечення високої якості обслуговування.
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Винница, вул. В'ячеслава Чорновола,29
- Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме:
y.savinova@radabank.com.ua
Контактна особа:
Савінова Юлія Вячеславівна
Менеджер з персоналу:
тел моб.: (066)- 65-55-173
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Касира для посилення нашої команди
Переваги роботи в Радабанку:
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Основні вимоги:
- Вища, середньо-спеціальна освіта
- Досвід роботи на аналогічній посаді у банківській сфері
- Знання нормативних документів НБУ;
- Чесність, комунікабельність.
Основні обов’язки:
- Прийом та видача готівки за прибутковими та видатковими касовими документами;
- Валютно-обмінні операції;
- Формування розрахунково-касових документів за проведеними операціями;
- Забезпечення високої якості обслуговування.
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул. В.Мономаха (Московська), 5, ТЦ "Арбат", 1 поверх
- Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Безкоштовно зі всіх номерів на території України
Графік роботи контакт-центру: з 08.00 до 20.00
За тарифами оператора
095 0500 999 073 0500 999 098 0500 999
Ви можете написати нам на e-mail: