Як працює РАДАБАНК в умовах воєнного стану. Детальна iнформацiя.
РАДАБАНК - це банк, де клієнта люблять, як самого себе, тому кожен співробітник – не просто колега, а ключовий елемент нашої успішної команди.
Ми пишаємося духом співробітництва та пропонуємо кар'єрне зростання, й участь у справжній фінансовій історії успіху.
Приєднуйтесь до нас, і разом ми побудуємо майбутнє фінансових можливостей!
(Вінниця)
Відправити резюме:
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Начальник відділу по роботі з VIP клієнтами для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк зі 100% українського капіталу
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Завдання, які на Вас чекають:
- Забезпечення виконання планових показників відділу.
- Залучати на комплексне обслуговування VIP клієнтів,
- Утримання існуючого та збільшення нового клієнтського портфелю.
- Забезпечення якісно обслуговування VIP клієнтів.
- Супроводження VIP клієнтів 24/7. Надання інформаційно- консультативної підтримки.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Досвід роботи з VIP клієнтами від одного року.
- Навички якісної комунікації та продажів.
- Розуміння фінансового моніторингу.
- Знання основних нормативних документів із супроводу операцій ФО.
Має такі особисті характеристики:
Орієнтований на результат, комунікабельний, клієнтоорієнтований, вмієте вести переговори, має аналітичні та організаторські здібності.
Ми пропонуємо:
● Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
● Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
● 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
● Медичне страхування;
● Конкурентну заробітну плату та бонуси;
● Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
https://www.radabank.com.ua/
https://www.facebook.com/radabank/
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Оператора відділу клієнтської підтримки для посилення нашої команди.
Переваги роботи в Радабанку:
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Що потрібно робити:
- Якісно та з любов’ю консультувати наших Клієнтів
- Розвиватися та зростати разом з класною командою
Очікування від кандидатів:
- Вільне володіння українською мовою.
- Бажаний досвід роботи в контактному центрі. Якщо його немає, не біда — ми всьому навчимо:).
- Вміння працювати в режимі «багатозадачності».
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 22
- Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме:
m.nahorna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Марина Нагорна,
Начальник управління розвитку персоналу
тел.: +38 (097) 259 18 73
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Фахівця зі сталого розвитку (ESG) для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
- Імплементація та супроводження напрямку сталого розвитку та ESG у Банку, в т.ч. розробка методології;
- Ідентифікація, оцінка та аналіз екологічних і соціальних ризиків кредитних проектів щодо ESG факторів ризику, формування висновків;
- Розробка заходів пом’якшення у разі ризикованості проєкту, розроблення плану коригувальних заходів для внесення у кредитні умови потенційних та діючих клієнтів Банку;
- Участь у розробці ESG-орієнтованих кредитних продуктів;
- Формування звітності ESG.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Вищу освіту (екологія);
- Досвід роботи від 1 року (у сфері екології, сталого розвитку тощо);
- Досвід написання/участі у написанні звітів зі сталого розвитку за міжнародними стандартами;
- Вільне володіння MS Office (Word, Exсel, Power Point);
- Знання англійської мови (аналіз англомовних документів міжнародних фінансових організацій).
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Дніпро)
Відправити резюме:
m.nahorna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Марина Нагорна,
Начальник управління розвитку персоналу
тел.: +38 (097) 259 18 73
АДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Начальникауправління правової та методологічної підтримки продуктів для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
1. Розробка нових продуктів: Участь у створенні та розробці нових банківських продуктів та послуг з точки зору юридичних аспектів. Це включає аналіз ризиків, відповідність законодавству, створення відповідної документації та внутрішніх політик.
2. Правове консультування ДІРП: Надання юридичних консультацій з питань, пов’язаних з існуючими або планованими фінансовими продуктами банку, включаючи умови, ризики, обмеження та вимоги законодавства.
3. Перевірка на відповідність нормативам: Забезпечення відповідності розроблених продуктів банку усім регуляторним вимогам та законодавству, в тому числі контроль за впровадженням нових правил та регуляцій.
4. Аналіз угод: Розгляд, аналіз та підготовка угод, умов позик, кредитів та інших фінансових інструментів для забезпечення їхньої відповідності законодавству та внутрішнім політикам банку.
5.Участь у стратегічному плануванні: Участь у розробці стратегій розвитку нових продуктів на основі юридичних аналізів та оцінки ризиків.
6. Моніторинг змін у законодавстві: Слідкування за змінами у законодавстві, розроблення та впровадження стратегій адаптації банку до нових нормативних вимог.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Досвід роботи в Банку як юриста та досвід роботи з договорами, продуктами
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул. В.Мономаха (Московська), 5, ТЦ "Арбат"
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме:
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Провідного економіста з обслуговування клієнтів для посилення нашої команди.
Переваги роботи в Радабанку.
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Ви можете побудувати кар'єру, виконуючи наступні функції:
- Контроль за відділеннями банку з питань :
- Ідентифікації фізичних осіб, у т.ч. нерезидентів,
- Відкриття/закриття рахунків фізичних осіб (карткових, поточних депозитних та індивідуальних сейфів), у т.ч. по довіреностям
- Перевірки та виявлення публічних осіб
- Перевірка звітностей CRS, FATCA усіх операцій по рахункам клієнтів фізичних осіб та без відкриття рахунку
- Інших питань пов'язаних з обслуговуванням фізичних осіб.
Вам допоможуть в роботі певні знання, уміння та навички:
- Досвід роботи в банківській системі пов'язаний з операційною діяльністю по ідентифікації,
- Досвід відкриття/закриття рахунків клієнтів фізичних осіб, обслуговуванню фізичних осіб.
- Знання нормативних документів по відкриттю та обслуговуванню фізичних осіб.
- Знання нормативної бази з питань операційної діяльності та ідентифікації клієнтів,
- Досвід роботи в банківській системі від 3 років.
Перевагою будуть:
- Економічна освіта (бажано).
- Банківський досвід роботи.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної плати.
- Щорічну оплачувану відпустку — 28 календарних днів.
- Медичне страхування від банку для усіх співробітників.
- Можливість навчатись у неймовірних менторів-профі.
- Корпоративне навчання.
Побудуй свою кар'єру з Радабанком!
(Дніпро)
Відправити резюме:
m.nahorna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Марина Нагорна,
Начальник управління розвитку персоналу
тел.: +38 (097) 259 18 73
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо провідного фахівця відділу інформаційної безпеки
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу.
- Надійність та стабільність.
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
- Допомога керівнику у забезпеченні роботи підрозділу.
- Адміністрування та супроводження функціонування DLP-системи (Forcepoint) та SIEM-системи (Splunk).
- Підготовка навчальних матеріалів та проведення підвищення обізнаності співробітників Банку по ІБ.
- Робота по розробці та підготовці проектів нормативної документації Банку по ІБ
- Виконання інших процесів функціонування ІБ в Банку.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Знання української мови, навички роботи з нормативною документацією.
- Знання ISO 27001 (або національного стандарту) та інших нормативних документів (зокрема Постанови НБУ № 95, 49, 78, 99 і т.д.).
- Знання та навички роботи з ОС Windows, знання принципів роботи локальних мереж та систем криптографічного захисту.
- Навички роботи з DLP- та SIEM-системами.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії.
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно.
- Медичне страхування.
- Конкурентну заробітну плату та бонуси.
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Дніпро)
Відправити резюме:
m.nahorna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Марина Нагорна,
Начальник управління розвитку персоналу
тел.: +38 (097) 259 18 73
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо Заступника начальника відділу фінансового моніторингу
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу.
- Надійність та стабільність.
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
- Участь в автоматизації процесів аналізу та виявлення операцій, що підлягають фінансовому моніторингу.
- Забезпечення ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів, контрагентів Банку з питань фінансового моніторингу.
- Забезпечення виявлення РЕР.
- Аналіз клієнтів Банку та їх фінансових операцій з урахуванням ризик-орієнтованих підходів.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Досвід роботи в банківській системі у сфері ПВК/ФТ від 2-х років.
- Повна вища економічна освіта, бездоганна ділова репутація.
- Знання банківського законодавства України та законодавства з питань фінансового моніторингу.
- Відповідальність, аналітичні здібності, стратегічне мислення, вміння аналізувати різнопланову інформацію та робити висновки.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Касира для посилення нашої команди
Переваги роботи в Радабанку:
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Основні вимоги:
- Вища, середньо-спеціальна освіта
- Досвід роботи на аналогічній посаді у банківській сфері
- Знання нормативних документів НБУ;
- Чесність, комунікабельність.
Основні обов’язки:
- Прийом та видача готівки за прибутковими та видатковими касовими документами;
- Валютно-обмінні операції;
- Формування розрахунково-касових документів за проведеними операціями;
- Забезпечення високої якості обслуговування.
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул. Тітова,32 А (Аполо)
- Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Заступника начальника відділення із операційної роботи для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк зі 100% українського капіталу
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Завдання, які на Вас чекають:
- Забезпечення виконання поставлених задач по контролю операційної роботи відділення.
- Здійснення контролю за дотриманням працівниками відділення встановленого обігу документів та процедур проведення усіх видів банківських операцій.
- Забезпечення документообігу відповідно до внутрішніх нормативних та розпорядчих документів Банку.
- Виконання встановлених Банком правил та процедур у відповідності до внутрішніх нормативних та розпорядчих документів Банку.
- Дотримання вимог чинного законодавства України, нормативно-правових актів НБУ, внутрішніх нормативних та розпорядчих документів Банку.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Досвід роботи в банківській системі від 3-х років.
- Маєте вищу освіту.
Ви отримаєте від Банку:
- Графік роботи пн-пт. з 09:00 до 18:00;
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
(Дніпро)
Відправити резюме:
m.nahorna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Марина Нагорна,
Начальник управління розвитку персоналу
тел.: +38 (097) 259 18 73
АТ «АБ «РАДАБАНК» — це надійний Банк, який є фінансовим радником та помічником для корпоративних Клієнтів, роздрібних та VIP- Клієнтів. Який передбачає їх очікування та потреби, пропонує ефективні рішення.
АТ АБ «РАДАБАНК» запрошує тебе розглянути вакансію Програміста PL/SQL Предметна область проектів: банківське ПЗ. Розробка нового функціоналу для скорінгу (онлайн-кредитування); виправлення помилок; інтеграція з іншими банківськими системами.
Вимоги:
- Необхідна кваліфікація (відсутність окремих знань і навичок не є критичним і обговорюється): Глибокі знання SQL і досвід розробки на PL / SQL.
- Досвід написання функцій, процедур, пакетів, джобів, триггерів.
- Досвід роботи з APEX 5 і вище.
- Досвід роботи з SOAP (іRest) сервісами в PL / SQL (HTML, CSS,XML, VBScript, apex_web_service).
- Досвід в реалізації обміну даними з іншими сервісами за допомогою JSON, XML (формування, розбір).
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Дніпро)
Відправити резюме:
m.nahorna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Марина Нагорна,
Начальник управління розвитку персоналу
тел.: +38 (097) 259 18 73
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного юрисконсульта для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Обов’язки:
- Участь у розробці та затвердженні організаційно-розпорядницьких документів банку,
- Участь у розробці внутрішніх нормативних документів банку (положення, інструкції, регламенти тощо);
- Перевірка та погодження договорів, угод та інших документів правового характеру в сфері господарської діяльності
- Надання юридичних висновків з питань кредитування
- Надання юридичних висновків щодо виконання документів примусового характеру, надання тимчасового доступу до документів, розкриття банківської таємниці
- Надання відповідей на вхідну кореспонденцію та листування з правоохоронними органами.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо водія для посилення нашої команди.
Вимоги:
- Добра фізична підготовка,
- Досвід роботи водієм,
- Знання правил дорожнього руху та навички безпечного водіння;
- Відсутність шкідливих звичок,
- Відсутність судимості,
- Відповідальність, пунктуальність та дисциплінованість.
Ми пропонуємо:
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
Маєте бажання приєднатися до нашої команди? Відправляйте своє резюме!
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного фахівця відділу ідентифікації кредитних ризиків для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
- Аналіз кредитних заявок корпоративних та роздрібних клієнтів з метою виявлення ідентифікації ризиків по кредитним операціям та надання відповідних висновків в частині оцінки кредитних ризиків відповідно до вимог внутрішніх нормативних документів Банку;
- Проведення фінансового аналізу позичальника та груп пов’язаних контрагентів, аналіз їх господарської діяльності та товарно-грошових потоків;
- Аналіз платоспроможності та кредитоспроможності, прогнозних показників діяльності підприємств/Групи підприємств, аналіз руху грошових коштів;
- Розгляд питань щодо реструктуризації заборгованості або внесення змін в діючи умови кредитування;
- Підготовка висновків департаменту ризик-менеджменту для прийняття управлінських рішень Банку стосовно кредитування/внесення змін в діючи умови/реструктуризації клієнтів Банку.
Якщо Ви маєте:
- Вищу освіту (бажані напрямки фінанси, банківська справа, економіка, математика);
- Володіння MS Excel на високому рівні;
- Досвід роботи на аналогічній позиції в банку буде перевагою;
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
(Дніпро)
Відправити резюме:
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Директора з продажів продуктів корпоративного бізнесу для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк зі 100% українського капіталу
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Завдання, які на Вас чекають:
- Залучати на комплексне обслуговування клієнтів (юридичних осіб);
- Забезпечувати виконання планів з продажу банківських продуктів;
- Утримання існуючого та збільшення нового клієнтського портфелю;
- Здійснювати заходи, спрямовані на комплексне інформування клієнтів про банківські продукти.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- успішний досвід роботи із залучення і обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу та МСБ;
- успішний досвід роботи в банківській системі буде перевагою;
- навички прямих продажів;
- досвід збільшення клієнтського портфелю;
- бездоганну ділову репутацію;
- вищу освіту;
Має такі особисті характеристики:
Орієнтований на результат, комунікабельний, клієнтоорієнтований, вмієте вести переговори, має аналітичні та організаторські здібності.
Ми пропонуємо:
● Адреса: Дніпро вул. Мономаха,5
● Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
● Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
● 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
● Медичне страхування;
● Конкурентну заробітну плату та бонуси;
● Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме:
m.nahorna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Марина Нагорна,
Начальник управління розвитку персоналу
тел.: +38 (097) 259 18 73
АТ «АБ «РАДАБАНК» — це надійний Банк, який є фінансовим радником та помічником для корпоративних Клієнтів, роздрібних та VIP- Клієнтів. Який передбачає їх очікування та потреби, пропонує ефективні рішення.
АТ АБ «РАДАБАНК» запрошує тебе розглянути вакансію Розробник Back-end (PHP, Laravel).
Опис вакансії
Основні вимоги:
- Досвід бекенд розробки PHP7+.
- Практичний досвід з Redis, WebSocket, PM2, Supervisor та gulp.
- Досвід бекенд розробки NodeJS, express; практичний досвід в PHPUnit.
- Вміння працювати з REST API + JSON знання та базовий практичний досвід (CLI) з Linux (CentOS/OracleLinux).
- Розуміння на вміння застосовувати ООП; Досвід роботи з Git.
Основні обов’язки:
Розробка серверної частини програмного забезпечення (back-end)
Мы пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної плати.
- Щорічну оплачувану відпустку — 28 календарних днів та медичне страхування від банку для усіх співробітників.
- Дружній та професійний колектив.
- Можливість кар'єрного росту та професійний розвиток.
- Участь в корпоративних тренінгах, семінарах.
Приєднуйтесь до нашої команди! Надсилайте Ваше резюме, будемо раді познайомитись.
Безкоштовно зі всіх номерів на території України
Графік роботи контакт-центру: з 08.00 до 20.00
За тарифами оператора
095 0500 999 095 0500 999 098 0500 999
Ви можете написати нам на e-mail: