Другий понеділок кожного місяця з 11:00 до 12:40
Загальні питання та питання, що не входять до компетенції заступників голови Правління
Другий вівторок кожного місяця з 11:00 до 12:40
Питання, пов’язані з роботою корпоративного бізнесу
Другий понеділок кожного місяця з 11:00 до 12:40
Питання, пов’язані з роботою приватного бізнесу
Питання, пов’язані з роботою торговельної мережі
Пам`ятка
для громадян, які звертаються на особистий прийом до керівництва та посадових осіб АТ «АБ «РАДАБАНК»
- Запис громадян на особистий прийом до керівництва та посадових осіб АТ «АБ «РАДАБАНК» проводиться за наступними номерами:
- Контакт-центру: 0 800 500 999 (цілодобово, безкоштовно зі всіх номерів України)
- +380 (562) 38 30 30 (за стандартними тарифами)
- Особистий прийом громадян проводиться за адресою:
- м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 5
- Для доступу до приміщення, у якому проводиться особистий прийом громадян, необхідно мати документ, що посвідчує Вашу особу.
- Для забезпечення прозорості та коректності проведення особистого прийому громадян у АТ «АБ «РАДАБАНК» може бути здійснена його відео- та аудіофіксація.
- Час, обраний громадянами для особистого прийому згідно з графіком, може бути змінений з урахуванням об’єктивних обставин, про уточнення якого АТ «АБ «РАДАБАНК» обов’язково повідомляє громадян, записаних на особистий прийом.
- Орієнтовний час, відведений на прийом однієї особи, складає 20 хвилин. Висвітлюйте питання по суті, уважно вислуховуйте роз’яснення посадової особи, яка веде прийом.
- Керівництво та посадові особи АТ «АБ «РАДАБАНК» під час розгляду питання керуються законодавством України та нормативно-правовими актами Національного банку України.
- На запитання посадової особи, яка веде прийом, відповідайте по суті. Точні відповіді на питання дозволять всебічно з’ясувати суть питання, знайти шляхи його оптимального розгляду.
- У випадках незгоди з результатами розгляду порушеного під час особистого прийому питання, Ви маєте право звернутися до посадової особи, яка веде особистий прийом громадян, для надання нею інформації про порядок їх оскарження.
- Якщо питання вирізняється складністю, а його розгляд вимагає вивчення значної кількості документів, фактів, ‑ підготуйте письмове звернення. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
- Якщо вирішити порушене питання безпосередньо під час особистого прийому буде неможливо, воно розглядатиметься в тому самому порядку, що й письмове звернення.
Безкоштовно зі всіх номерів на території України
Графік роботи контакт-центру: з 08.00 до 20.00
За тарифами оператора
095 0500 999 073 0500 999 098 0500 999
Ви можете написати нам на e-mail: