Експертні продажі. Чому вчилися менеджери РАДАБАНКу?
27 Вересня 2021p.
Навчання співробітників РАДАБАНКу – це безперервний процес. Ми розвиваємось у роботі, в комунікаціях кожного дня та, звичайно, в обміні знаннями та навичками. Професійний розвиток команди – досягнення цілей та запорука успіху компанії в цілому.
Наприкінці минулого тижня регіональні менеджери РАДАБАНКу зібралися у Дніпрі, щоб отримати нові знання, інструменти активного продажу банківських послуг та виявити для себе та своїх відділень пріоритетні задачі.
Захід з навчання відкрив Андрій Грігель, Голова Правління АТ «АБ «РАДАБАНК». Він привітав колег та зазначив наскільки важливе навчання для виконання поставлених цілей. Адже досконале знання продуктів банку, вміння виявляти потреби Клієнта та знання інструментів, щоб ці потреби задовольнити – необхідний мінімум для реалізації стратегії компанії.
На початку курсу-наради співробітникам мережі відділень був представлений проміжний результат та оновлений логотип, який спростить сприйняття РАДАБАНКу та підвищить впізнаваність.
Чому вчилися та про що дізнавалися регіональні менеджери у ТОПів РАДАБАНКу?
- Дізнавалися, як досліджувати інтереси Клієнта завдяки алгоритмам постановки питань;
- Розглядали типи питань Клієнтів і будували дієвий алгоритм продажів;
- Як презентувати банківські послуги та аргументувати їх необхідність для Клієнта;
- Що робити із запереченнями, якщо вони виникли у процесі комунікації з Клієнтом.
Не менш важливим є вміння проявляти гнучкість та ініціативність, застосовувати власний творчий потенціал у роботі з Клієнтом у рамках жорстких регламентованих банківських процедур.
Реалізація постійної системи навчання дозволяє мінімізувати ризики банківської діяльності, оскільки грамотний фахівець уникне помилок, які потенційно можуть зашкодити як банку, так і Клієнту.
Поділитися: