Начальник Запорізької дирекції РАДАБАНК: «Для нас важливо, щоб клієнти отримали трішки більше, ніж якісний фінансовий сервіс»
11 Грудня 2019p.
ПРУС Геннадій Миколайович, начальник Запорізької дирекції АТ «АБ «РАДАБАНК»: «Для нас важливо, щоб клієнти, користуючись нашими продуктами, отримали трішки більше, ніж якісний фінансовий сервіс. Тому ми завжди намагаємося надати додаткові бонуси, і завдяки нашим партнерам і міжнародної платіжної системи Mastercard за таку можливість».
Журнал «Мужской клуб» зустрівся з начальником Запорізької дирекції АТ «АБ «РАДАБАНК» Генадієм Прусом, щоб дізнатися, як розвивається VIP-банкінг у Запоріжжі і які виклики долають банкіри у цьому сегменті.
— Чи продовжує РАДАБАНК розвивати послуги VIP-банкінгу?
— Звичайно, ми активно розвиваємося і ось нещодавно, на початку грудня, переїхали у новий офіс за адресою: пр. Соборний, 198. У 2019 р. ми запровадили нові продукти і сервіси, показали приріст кількості преміальних карток. Але наш найцінніший ресурс — довіра клієнтів: за три квартали поточного року наша дирекція збільшила кількість клієнтів на 30%. Це говорить про довіру наших вкладників та підтверджує, що ми рухаємося у правильному напрямку.
— Які послуги найбільше цікавлять клієнтів?
— Найпопулярнішими є запити на фінансування власних проектів. Не усі клієнти вибирають лише преміальні картки та депозити. Основна потреба — розвинути свій бізнес та інвестувати в Україну. Ми допомагаємо це робити та бачимо у цьому перспективу. Хочу відзначити одну тенденцію: раніше клієнт розміщував депозити та їздив по світу, поки бізнесом керували менеджери. Зараз ситуація інша — власник особисто керує, приймає рішення та вникає в операційну діяльність. Незважаючи на те, що це збільшує навантаження на відділення, ми розширюємо мережу відділень з VIP-обслуговуванням, розвиваємо лінійку продуктів, підтримуємо професійний рівень менеджерів.
— Яким зараз є грошовий поріг для віднесення клієнта до категорії VIP? Чи застосовуються інші критерії?
— У нас є три основні критерії: розміщення депозиту від 200 000 грн, середньоденні залишки по картці клієнта — від 100 000 грн, оформлення преміальної картки. Ми ці критерії не змінюємо вже тривалий час і не плануємо понижувати планку, незважаючи на зворотню тенденцію на ринку, оскільки високо цінуємо наших клієнтів.
— Скільки VIP-відділень РАДАБАНК є зараз у Запоріжжі?
— Сьогодні клієнти РАДАБАНК можуть отримати VIP-обслуговування в двох відділеннях: вул. Яценка, 1 та пр. Соборний, 198.
— Якими Ви бачите виклики для VIP-банкінгу в 2020-2021 роках?
— Перш за все, це підтримка високої якості обслуговування. Для цього ми аналізуємо потреби клієнта в пропонуємо йому те, що реально необхідно, а не те, що ми хочемо продати, адже клієнтам VIP-сегменту неможливо щось нав’язати.
— Коли багато банків зосереджені на діджиталізації, в VIP-банкінг РАДАБАНК роблять акцент на особистих комунікаціях. Чому ви йдете таким шляхом?
— Звичайно, у нас є мобільний додаток, що дає можливість здійснювати багато операцій віддалено, але це швидше додаток до сервісу. Ми справді робимо акцент на індивідуальному підході. Для нас важливі як сучасний сервіс найвищого рівня, так і надійні партнерські стосунки. Ми впевнені, що менеджерів VIP-банкінгу не можна замінити комп’ютером чи смартфоном.
— Як і чому Ви навчаєте персонал VIP-банкінгу?
— У нас унікальні кар’єрні можливості — можна зайти персональним менеджером, а потім вирости до керівних позицій. На рівні менеджера ми пропонуємо навчання шляхом реальної роботи з клієнтом. Спеціалісти головного офісу підключаються і супроводжують угоди разом з менеджером. Звичайно, виростити спеціаліста складно і завжди є ризик, що він піде. Але зате у нас спеціалісти високого рівня і створюють клієнту таку атмосферу, у якій клієнт може вирішити усі свої питання, контактуючи тільки з одним фінансовим менеджером. І наші клієнти це цінують. Адже емоції, з якими клієнт асоціює банк, не менш важливі, ніж якість обслуговування. Часто клієнт приходить в банк і на прикладі однієї послуги оцінює якість сервісу, а побачивши, що ми відмінно справилися, довіряє вирішення інших задач. Ми пропонуємо розуміння бізнес-потреб клієнта і лише потім — фінансові продукти для їх задоволення. Клієнти VIP-банкінгу можуть прийти до свого менеджера і розказати, які фінансові потреби у нього особисто та у його бізнесу. Якщо завдяки РАДАБАНКУ він може реалізувати усі свої плани, то довіряє реалізацію цих планів нам.
Наші співробітники знають основні продукти для VIP-Banking, але головна навичка для персонального менеджера — уміння слухати клієнта і реалізовувати його потреби, а не просто продавати продукти.
За матеріалами журналу
Мужской клуб. — грудень 2019 р.
Поділитися: