QR-код, як засіб отримання зворотного зв’язку від клієнтів РАДАБАНКу
08 Лютого 2024p.
Для РАДАБАНКу думка кожного Клієнта щодо якості обслуговування та продуктів банку дуже важлива. Саме тому ми запровадили новий проєкт, який допоможе нам ще більше зрозуміти Ваші потреби та покращити сервіс.
Відтепер у відділеннях РАДАБАНКу, в місті доступному для зору клієнтів, розташований QR-код, за допомогою якого ми матимемо змогу отримати та проаналізувати Вашу думку та враження від обслуговування.
Як це працює?
- Наведіть смартфоном на QR-код та проскануйте його;
- Потрапивши на сторінку анкети поділіться з нами, чи задоволені Ви рівнем обслуговування / продуктом РАДАБАНКу та розкажіть детальніше про свій досвід;
- Вкажіть, чи бажаєте Ви отримати зворотний зв’язок та оберіть зручний канал: телефон, Viber, Telegram, електронна пошта.
Ваші відгуки є важливим джерелом інформації для нас!
Долучайтеся, активно висловлюйте свою думку та допомагайте нам вибудовувати банк, який завжди відповідатиме Вашим потребам.
РАДАБАНК завжди прагне ставати кращим для вас.
Поділитися: