РАДАБАНК продовжує партнерство в інформаційній кампанії Нацбанку #ШахрайГудбай
15 Липня 2020p.
АТ «АБ «РАДАБАНК» є партнером інформаційної кампанії Національного банку України та розповідатиме, як розпізнати афериста та яку інформацію у жодному разі не можна розкривати.
Будьте обачними та не відповідайте на підозрілі телефонні дзвінки. Зловмисники часто телефонують довірливим українцям та вимагають повідомити номер своєї платіжної картки, термін її дії та іншу платіжну інформацію.
Шахрай може назватися будь-яким працівником: банку чи Пенсійного фонду, працівником поліції чи комунальних служб, працівником мобільного оператора чи покупцем Вашого товару тощо.
Зміст таких розмов може дещо різнитися, проте їхня мета однакова — отримання персональних відомостей про громадян та їхні платіжні картки. Люди надають інформацію, а шахраї підчищають до копійки їх рахунки і зникають.
Якщо отримали такий дзвінок — відразу ж завершіть розмову.
Пам’ятайте! Нікому і ніколи не можна повідомляти Ваші персональні дані, ПІН-коди до платіжних карток, три цифри на звороті карти, строк дії картки, SMS-коди від банків та мобільних операторів та будь-яку іншу інформацію стосовно ваших рахунків.
Максимум, що ви можете назвати, — це 16 цифр на лицьовій стороні Вашої картки.
«Разом зі зростанням кількості карткових платежів зростає й кількість випадків платіжного шахрайства. Нашим обов’язком ми вбачаємо проведення просвітницької роботи з клієнтами, адже однією з причин процвітання шахрайських схем є низький рівень фінансової грамотності населення про правила платіжної безпеки», — зазначає заступник голови Правління АТ «АБ «РАДАБАНК» Юрій Бабаєв.
Більше інформації читайте за посиланням https://bank.gov.ua/promo/stopfraud/
Потрапили в руки шахрая? Телефонуйте в Кіберполіцію – 0 800 505 170 або зверніться онлайн за посиланням https://cyberpolice.gov.ua/
Маєте сумніви щодо ситуації? Телефонуйте на гарячу лінію Національного банку України — 0 800 505 240.
Детальніше про кампанію можна прочитати тут.
#ШахрайГудбай
Поділитися: