Роман Довгаль: Ми робимо все для того, щоб клієнт почувався комфортно
08 Жовтня 2019p.
Заступник голови правління АТ «АБ «РАДАБАНК» Роман Довгаль в інтерв’ю журналу БІЗНЕС розказав про найближчі плани роботи корпоративного бізнесу РАДАБАНК
— Яку частку у ваших кредитному та депозитному портфелях займають корпоративні клієнти?
— Зараз клієнти корпоративного бізнесу займають у нашому кредитному портфелі левову частку — 93%. Якщо говорити про депозитний портфель — це 22%.
— Розкажіть про найпопулярніші продукти РАДАБАНК, якими користуються представники бізнесу. У чому їхні головні переваги?
— Овердрафт — наш продукт номер один незалежно від масштабів бізнесу клієнта. Цей сервіс дозволяє клієнтам збільшувати оборотність товарних запасів і покривати касові розриви позиковими коштами для своєчасних розрахунків з контрагентами та бюджетом.
Ще однією з найзатребуваніших послуг є «Депозитна лінія», яка дає змогу клієнтам розміщувати вільні кошти під вигідні відсотки на депозитний рахунок, при цьому залишаючи собі необмежений і вільний доступ до них і можливості вільно поповнювати чи знімати кошти з рахунку. Ця послуга має яскраво виражену сезонність: грошові кошти накопичуються та дозволяють входити у новий сезон — посівної чи жнив.
Інший продукт, яким активно користуються наші партнери, — це гарантійні операції, які ми надаємо в тому числі й клієнтам малого бізнесу для участі у тендерах на електронних торговельних майданчиках ProZorro. Наші гарантії дозволяють компаніям брати участь і перемагати у тендерах на поставку продукції в школи та дитсадки, на будівництво і ремонт доріг та інфраструктурних об’єктів тощо.
Також ми активно розвиваємо факторингові операції, які користуються значним попитом серед великих виробників та оптових продавців.
Не будемо оминати зовнішньо-економічну діяльність банку. Наразі ми є доволі великим гравцем і партнером наших клієнтів при здійсненні операцій з купівлі-продажу валюти на міжбанківському ринку. Великим партнерам ми надаємо послуги прямого дилінгу, тобто підприємство може в діалоговому режимі ухвалювати рішення разом з дилерами банку стосовно купівлі чи продажу валюти.
— Розкажіть про загальні фінансові показники банку, зокрема, в корпоративному сегменті. Яка динаміка цих показників?
— На початок вересня баланс банку склав 1,6 млрд грн, власний капітал — 0,3 млрд грн, а прибуток за січень—серпень — 27 млн грн. З початку 2019 р. ми отримали приріст кредитного портфелю в 17%.
— Які напрямки плануєте найактивніше розвивати в найближчому майбутньому?
— Передусім банк продовжує розглядати нові регіони України, які поки не охоплені нашою присутністю. Наша мета — зайти в усі обласні центри, де у послугах РАДАБАНК зацікавлені місцеві представники бізнесу. Вже цього року плануємо свою присутність у Вінниці. В перспективі працюватимемо над вдосконаленням комплексного обслуговування клієнтів малого бізнесу та агропідприємств.
— Чим вигідні для бізнес-клієнтів банківські депозити порівняно з іншими фінансовими інструментами?
— У роботі з клієнтами, звичайно, особливо важлива взаємна довіра, побудова довгострокових відносин та готовність банку стати для клієнта надійною опорою. В нас це є. А ще ми пропонуємо приємну для клієнта цінову політику: 16% річних у гривні за короткостроковими депозитами та 17,25% — у разі довготривалого розміщення — до року та більше.
Ба більше, депозитні продукти банку дозволяють клієнту самостійно обирати будь-який з параметрів депозиту так, щоб це оптимально підходило його бізнесу та максимально задовольняло поточні потреби.
Окремо хочу зазначити, що корпоративний бізнес для РАДАБАНК — не клієнт, а партнер. Ми, як банк, зацікавлені у стабільності та успішній роботі наших партнерів і робимо все для того, аби вони почувалися комфортно, отримували першокласний сервіс, оперативне ухвалення рішень та зручну комунікацію. Клієнти, в свою чергу, обираючи нас як надійного фінансового партнера, не менше зацікавлені в хороших фінансових показниках та успішності банку.
За матеріалами журналу БИЗНЕС, вересень 2019 р.
Електронну версію інтерв’ю можна прочитати тут: https://business.ua/finances/6656-roman-dovgal-mi-robimo-vse-dlya-togo-shchob-klient-pochuvavsya-komfortno
Поділитися: