Як працює РАДАБАНК в умовах воєнного стану. Детальна iнформацiя.

Що робити, коли відмовили у кредиті? НБУ та РАДАБАНК #ЗнайСвоїПрава

09 Вересня 2021p.

Вам відмовляють у кредиті, а Ви не знаєте чому?

Проблема може бути в Вашій кредитній історії.

Кредитна історія – це досьє про всі поточні та сплачені кредити позичальника, яке містить інформацію про те, наскільки сумлінно та вчасно погашалась заборгованість.

Перевірити власну історію можна в бюро кредитних історій. В Україні зареєстровані сім бюро кредитних історій, з яких активними учасниками ринку нині є п’ять: ПрАТ «Перше всеукраїнське бюро кредитних історій», ТОВ «Бюро кредитних історій «Українське кредитне бюро», ТОВ «Українське бюро кредитних історій», ПрАТ «Міжнародне бюро кредитних історій» і ТОВ «Онлайн бюро кредитних історій».

За законодавством один раз упродовж календарного року записи щодо власних кредитів можна отримати безкоштовно. Усі подальші звернення впродовж року будуть платними.

Ще можна під’єднати SMS-інформування та бути в курсі будь-яких подій щодо кредитної історії. Ця послуга допомагає запобігти випадковим простроченням і захистити себе від шахрайства, але вона платна.

Хто має доступ до кредитної історії?

  • Власник кредитної історії.
  • Установи, які мають відповідну згоду від власника.

Навіщо перевіряти свою кредитну історію?

  • Насамперед це дозволить оцінити свої шанси на отримання кредиту.

Перед тим, як видати кредит, фінустанови перевіряють кредитну історію потенційного позичальника.

Це дозволяє фінустанові зрозуміти, наскільки сумлінно особа буде виконувати взяті на себе зобов’язання.

Саме на підставі поганої кредитної історії банк може відмовити потенційному клієнту у видачі кредиту, попри гарні доходи.

На що звертають увагу кредитори?

Насамперед – на наявність прострочок по кредиту.

Але відсутність кредитів також має значення.

Кредитору важливо знати, чи є потенційний клієнт активним користувачем кредитних послуг.

Оскільки за відсутності кредитної історії кредитору важко оцінити, як особа буде справлятися з кредитним навантаженням.

  • Виявити факт шахрайства.

Якщо виявилося, що хтось оформив на Вас кредит, потрібно звернутися з відповідною заявою до правоохоронних органів.

  • Виявити та виправити неточності або неактуальну інформацію в кредитній історії.

Що робити, якщо виявили недостовірну інформацію у своїй кредитній історії?

  1. Звернутися до фінансової установи, яка надала таку інформацію з вимогою актуалізувати дані.
  2. Звернутися до бюро кредитних історій та повідомити про наявність помилки у кредитній історії. Зі свого боку бюро кредитних історій звернеться до фінансової установи, яка подала таку інформацію, для уточнення даних.

Якщо фінансова установа порушила Ваші права, звертайтеся до Національного банку України.

Як можна звернутися до Національного банку України:

  • написати до чат-боту “НБУ Контактний центр” в месенджерах (вайбері або телеграмі);
  • зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240;
  • заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ за посиланням .

Більше інформації читайте на #ЗнайСвоїПрава.

#ЗнайСвоїПрава


Поділитися:


Купівля Продаж
USD
40.45 41.15
EUR
43.5 44.2
PLN
10.05 10.25

* Курси валют Головного Банку (Дніпро, вул. В. Мономаха, 5). Курси у відділеннях можуть відрізнятися. Уточнюйте курс валют у Вашому відділені за номером 0 800 500 999.