VIP-обслуговування в аеропортах від РАДАБАНК
30 Травня 2019p.
Прибуття до іншої країни, здача та отримання багажу, проходження митного та паспортного контролю й, можливо, невеликий інтервал між стикувальними рейсами можуть здатися справжнім випробуванням навіть для найдосвідченішого мандрівника.
VIP-клієнти РАДАБАНК можуть скористатися комплексом послуг, який надає пасажирам Консьєрж-сервіс, що включає:
- зустріч пасажира або групи пасажирів та посадку до літака асистентом VIP-зали;
- організацію процедури реєстрації пасажира та багажу (реєстрація авіаквитків та вибір місця в літаку здійснюється відповідно до правил авіакомпанії);
- перебування у VIP-залі;
- доставку пасажира від/до борту літака мікроавтобусом або преміальним легковим автомобілем;
- обробку та упаковку багажу;
- розміщення автотранспорту замовника на парковці перед Прем’єр VIP-залою (на період надання послуг);
- можливість розміщення в індивідуальній кімнаті відпочинку;
- надання послуг міського зв’язку, ксерокс, факс, WI-FI, бізнес-куточок;
- проходження контролю на авіаційну безпеку, паспортного та митного контролю;
- послуги бару;
- обслуговування 1 зустрічаючого/проводжаючого (в присутності пасажира).
Забронювати або детальніше дізнатися про VIP-обслуговування в аеропортах всього світу можна у Вашого персонального банкіра або за телефоном: 067-738-30-30.
Поділитися: