Перелік відділень, що входять до мережі Power Bank

Врегулювання простроченої заборгованості та співпраця з колекторськими компаніями
Роботу з простроченою заборгованістю АТ «АБ «РАДАБАНК» організує відповідно до Законів України «Про банки і банківську діяльність», «Про споживче кредитування» та регулятивних документів Національного Банку України.
Умови, за яких кредитодавець, новий кредитор розпочинають діяльність із врегулювання простроченої заборгованості, здійснюють відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитодавцю:

При непогашенні Кредиту, процентів та комісій у терміни (строки), встановлені кредитним договором, заборгованість у частині вчасно непогашеної суми кредиту, процентів та комісії вважається простроченою з наступного робочого дня за датою погашення чергового платежу за кредитним договором.

Врегулювання простроченої заборгованості спрямоване на погашення у позасудовому порядку заборгованості споживача.

З метою підвищення ефективності роботи з простроченою заборгованістю та у випадках економічної недоцільності застосування внутрішніх процедур, Банк залучає до співпраці колекторські компанії.

Порядок взаємодії із споживачем фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки):

Під час взаємодії зі споживачем співробітникам Банку, колекторським компаніям або новому кредитору заборонено:

  • здійснювати дії, що зазіхають на особисту гідність, права, свободи, власність споживача;
  • вводити споживача в оману щодо розміру, характеру та підстав виникнення простроченої заборгованості;
  • взаємодіяти зі споживачем у період з 20:00 вечора до 9:00 ранку, а також у вихідні, святкові і неробочі дні;
  • приховувати інформацію про номер контактного телефону;
  • вчиняти дії, що завдають шкоду репутації споживача.

Взаємодія Банку та/або колекторської компанії зі споживачем фінансових послуг, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію (далі – інші особи) при врегулюванні простроченої заборгованості, здійснюється з дотриманням вимог встановлених Законом України «Про споживче кредитування».

Для взаємодії з Боржником при роботі з врегулювання Простроченої заборгованості можуть бути застосовані наступні засоби:

  • безпосередня взаємодія (телефонні та відеопереговори, особисті зустрічі);
  • надсилання поштових відправлень;
  • надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації.
Порядок відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитодавцю:

Банк має право, прийняти рішення, про передачу права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитору.

Відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит здійснюється відповідно до цивільного законодавства України з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про споживче кредитування».

Після відступлення права вимоги всі платежі стосовно оплати заборгованості проводяться виключно новому кредитору.
Всю документацію по кредитній справі споживача Банк передає новому кредитору.

У разі відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитору Банк повідомляє про це споживача протягом 10 робочих днів з дати відступлення права вимоги у спосіб, визначений частиною першою статті 25 Закону України «Про споживче кредитування» та передбачений договором про споживчий кредит, та повідомляє про передачу новому кредитору персональних даних споживача, а також надає споживачу інформацію про нового кредитора (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, місцезнаходження, інформацію для здійснення зв’язку – номер телефону, адресу, адресу електронної пошти).

Після відступлення права вимоги за кредитним договором споживачу необхідно звернутися до нового кредитора, якому відбулося відступлення права вимоги.

Інформація про нового кредитора міститься в повідомленні про відступлення прав вимоги. Якщо з будь-яких причин споживач не отримав повідомлення про відступлення права вимоги за його кредитним договором, споживач має право звернутися до Банку (через відділення Банку, письмово на юридичну адресу Банку або в будь-який інший спосіб) з метою отримання додаткової інформації щодо відступлення права вимоги за кредитним договором.

Рішення про доцільність проведення операції Відступлення права вимоги  узгоджується Колегіальним Органом Банку.

За фактом прийняття рішення Колегіального Органу Банку про Відступлення права вимоги простроченого боргу, проводяться дії відповідно до внутрішніх процедур Банку.

Порядок і спосіб погашення простроченої заборгованості:

Порядок погашення Простроченої заборгованості визначається згідно до законодавства України.

Боржник при врегулюванні Простроченого боргу може самостійно обрати будь-який зручний спосіб погашення Простроченого боргу:

  • шляхом внесення платежу через касу Банку;
  • шляхом внесення платежу через термінал;
  • шляхом перерахування коштів за допомогою мобільного застосунку RB24;
  • будь-яким іншим шляхом для перерахування коштів.
Перелік контактних даних кредитодавця, нового кредитора, за якими приймаються звернення споживачів фінансових послуг щодо діяльності залученої колекторської компанії:

Контактні дані кредитодавця:

Повна назва: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «РАДАБАНК»
Скорочена назва: АТ «АБ «РАДАБАНК»
Назва англійською: JOINT STOCK BANK «RADABANK»
Юридична адреса: 49000, м.Дніпро, вул. В. Мономаха, 5, тел.: 0800 500 999
Адреса Головного офісу: 49000, м.Дніпро, вул. В. Мономаха, 5, тел.: 0800 500 999

Вимоги до осіб, які надають супровідні послуги при здійсненні кредитування
Вимоги та правила встановлення відносин зі страховими компаніями

Положення про акредитацію страхових компаній в АТ «АБ «РАДАБАНК»

Переглянути Положення про акредитацію страхових компаній в АТ «АБ «РАДАБАНК»

Вимоги та правила до страхових компаній

  • Акредитації підлягають страхові компанії (резиденти), які зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством.
  • Мінімальний розмір статутного капіталу (гарантійного депозиту) страховика, який займається видами страхування іншими, ніж страхування життя, має бути не меншим суми, еквівалентній 1 млн. євро, а страховика, який займається страхуванням життя, - 10 млн. євро за валютним обмінним курсом валюти України.
  • Страхова компанія має бути представлена в регіонах присутності Банку.
  • Строк операційної діяльності страхової компанії на ринку має складати не менше 5 років.
  • Мають бути відсутніми невиконані вимоги Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
  • Мають бути відсутніми негативні аудиторські висновки за останні 3 роки.
  • Загальні критерії акредитації страхової компанії та правила співпраці
Не можуть брати участь в акредитації страхові компанії:
  • З негативною кредитною історією, простроченої банківської заборгованістю понад 90 днів;
  • Відносно яких застосовані або застосовуються процедури банкрутства, реорганізації, ліквідації, припинення діяльності, відкликані або припинені дії ліцензій або будь-яких дозвільних документів необхідних для здійснення цієї діяльності;
  • Компанії, які надали недостовірну звітність / інформацію.
Вимоги та правила встановлення відносин з суб`єктами оціночної діяльності

ПОЛОЖЕННЯ про акредитацію суб’єкта оціночної діяльності суб’єкта господарювання в АТ «АБ «РАДАБАНК»

Переглянути ПОЛОЖЕННЯ про акредитацію суб’єкта оціночної діяльності суб’єкта господарювання в АТ «АБ «РАДАБАНК»

Суб`єкт оціночної діяльності повинен відповідати одночасно таким критеріям:
  • Включення суб`єкта оціночної діяльності до Державного реєстру оцінювачів та суб`єктів оціночної діяльності;
  • Наявність у суб`єкта оціночної діяльності чинного сертифіката за напрямами оцінки майна, щодо яких дозволена практична діяльність з оцінки визначених видів забезпечення;
  • Досвід практичної діяльності суб`єкта оціночної діяльності на ринку України з оцінки майна не менше ніж п`ять років, з яких не менше ніж три роки за напрямами оцінки майна визначених видів забезпечення;
  • Досвід практичної діяльності оцінювачів, які виконують оцінку в складі суб`єкта оціночної діяльності, не менше ніж два роки, з яких не менше ніж один рік за напрямами оцінки майна визначених видів забезпечення; 
  • Відсутність упродовж трьох останніх років, що передують даті, на яку здійснюється оцінка кредитного ризику, інформації про суб`єкта оціночної діяльності та оцінювачів, які виконують оцінку в його складі, щодо порушень нормативно-правових актів з оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності в Україні; фактів порушень обмежень щодо проведення оцінки майна, установлених законодавством України; рецензій на звіт про оцінку майна, що класифікується за такою ознакою: звіт про оцінку майна не відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, є неякісним та (або) непрофесійним і не може бути використаний.
Вимоги до нотаріусів та правила встановлення відносин з нотаріусами
Купівля Продаж
USD
41.7 42.39
EUR
43.45 44.19
PLN
10.15 10.35

* Курси валют Головного Банку (Дніпро, вул. В. Мономаха, 5). Курси у відділеннях можуть відрізнятися. Уточнюйте курс валют у Вашому відділені за номером 0 800 500 999.